Våra bloggar har flyttat in i en app. Blogginläggen nedan är del av vårt bloggarkiv.

Arkiv: april 2014

Vesna

Då står jag där på barrikaderna och kämpar mot politikers neddragningar på våra verksamheter och på barnen i Kungälvs kommun…igen.

En riktigt GLAD PÅSK! önskar vi alla barn, föräldrar och personalen på Viljan Stället och Viljan Hälleberget.
Nu drar vi till Blåkulla.
Sara och Ragnhild

Vesna

Just nu söker vi vikarier till Viljan. Flera av våra vikarier slutar då de ska ut och resa, har fått längre vik eller ska börja studera. Vi söker dig som vill arbeta som vikarie på timmar eller kortare och längre vik. Du har utbildning eller erfarenhet av arbete inom förskolan och är en positiv person som älskar att arbeta med barn.

Hör av dig till mig om du är nyfiken så berättar jag mer om hur vi jobbar på Viljan och du får berätta mer om dig.

Vi hörs!
/Vesna