Nallens Dag

Idag har vi firat Nallens födelsedag på vår Förskola Viljan på Stället. Det blev ett ordentligt kalas med pompa och ståt. Fina servetter som barnen tryckt med potatistryck och nallemotiv. Fina Nalleskyltar av barnen ovanför serveringsbordet. Maten var en önskerätt som vi tyckte kunde passa på ett kalas, hamburgare och roliga pommes. Vi av slutar dagen med pannkakor, grädde och hallonsylt.

Barnens mjukisdjur i alla modeller var inbjudna och vi i köket tackar så mycket för att vi fick hälsa på dem. Personalen har också tagit med sig sina favoriter, väldigt roligt att få hälsa på dem också. Vi vill särskilt tacka Joels nalle den rödvita på sista bilden som åkt ända från Linköping för att vara med på vårt kalas.

Snart sätter vi oss snart i bilen Nalle och jag och åker hem och låter honom sova och pusta ut i släktvaggan hemma i lugn och ro. Tack alla underbara som var med på kalaset. Imorgon blir det lite annan musik från köket än TeddyBears Stockholm, Elvis teddybear mm som har hörts idag. Vi hörs igen !