Snart mässdags för kökspersonalen

Nu är biljetter beställda till Serveras stora matmässa i Göteborg i oktober. Denna gång är det i Lisebergshallen den 9 oktober. Där brukar jag hitta inspiration, träffa vår innesäljare och andra av våra leverntörer samt provsmaka kommande goda varor som era barn sen kommer att få på Viljan. Det brukar även vara bra att passa på och beställa julmat, vi vill ju ha det bästa till det bästa priset :-) Kan bli korv och bröd till mellanmål den dagen för era barn. Nu skall jag noga läsa vad de har att erbjuda till fin-fina priser, ni skall få ta del av vad det blir här senare. För något år sen blev det bland annat en glassbomb fyll av hallonsorbet till efterrätt på jullunchen....

Det finns även trevliga matmässor för er alla, skriv in i almenackan redan nu www.passionformat.se  den är väl värd ett besök.

Ha en go helg med go mat/Ragnhild